Rådjurs Halloween utstyrsel!

Lät för omväxlings skull min lilla syster Josefin få sminka mig ikväll
(har låtit mig hunsas med en hel del nu i helgen då vi varit hos småkusinerna. Blev ett antal teckningar och ett dussin olika lekar + frisyrer i mitt hår ;P )
Inspirerade mig i varje fall till en eventuell utklädnad nu för Halloween.


Så här har ni min rådjurs/hjort/ren (eller vad det nu är) Utstyrsel:








Pretty cool eyh?

Ajja, ska hoppa i säng nu tror jag faktiskt, känns fruktansvärt skönt att ha LOV!!
God natt, sov gott.
And cut the crap..
Ciao.



Kommentarer
Hanna säger:

Ganska ballt hår! ;D

2009-10-26 | 00:01:28
anneli säger:

det var ju bra, men det blir ju inte så himla utklätt... tar med klänningen imorrn

2009-10-26 | 14:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback