Özz Nujen är killen med stort D

Okey, vet inte riktigt vad jag menade med stort D,.. men tror det var nått i stil med att han har Det!


Shiiiieeäth!! så jävla uttråkad jag var nyss! Har just suttit med en psykologi uppgift om reaktioner och relationer i 6 timmar....
Snacka om att känna sig suicidal efter det,.... Kände typ varje slag av klockan. Ba tick tock, tick tock, ..pistolen börjar närmar sig tiningen, tick tock..
Haha, nä men, snacka om att känna sig psykad. Både för att man sitter och analyserar som fan, plus att det helt enkelt inte funkar att sitta framför datorn så länge... utan att känna sig helt psyko.
Så gick därför haha, ironiskt nog och satte mig vid en annan dator och sökte på "Comedy Fightclub". Kom då in på något som kallas för RAW Comedy Club då jag klickade på ett klipp med Özz Nujen (en av mina personliga favoriter när det kommer till komedi)
Checka in det här klippet, det var fett kul och precis vad Jag behövde för tillfället.
Huuhh! nu ska jag gå och avpsyka mig lite mer och sen ska jag nog gå och lägga mig,( måste upp till bilden imorgon ;P)
Enjoy:


I bed you all a good night
Cut the crap...
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback