Modell för en dag: Fashion Week are on our heels!

Hej alla glada! Vad har ni för er?
Själv har jag suttit och checkat in ett antal bloggar för tillfället (Faktiskt för ovanlighetens skull... inget jag gör allt för ofta faktiskt)
Nä men, blev lite nyfiken på att kolla in andras bloggdesigner efter som jag under den senaste veckan jobbat med inte mindre än TRE!

Min egen då så klart... som ni ser ;)
Sen hemsidan till mitt projektarbete (www.TheMovieMakingProject.webblogg.se) och hemsidan till mitt och mina kompisars UF företag (Ung Företagsamhet) som ni hittar på www.HealTheWorld.webblogg.se (vi har dock inte skrivit nått i denna ännu)
Men i a f, tänkte bara att ni inte får missa morgondagen inne i Umeå centrum, kommer på gå en massa mode-events där för den som är sugen.
Poppa dessutom gärna in (eller förbi) Rut.m.fl eftersom ni nämligen kommer finna mig och ett gäng andra snygga tjejer därinne och i skyltfönstrerna. Vi ska stå modeller där imorgon mellan 12.00-15.00. Får inte missas!
(Bild från när jag agerade levande modell ute på torget för Rut.m.fl på Kulturnatta i våras)
Sedan blir det även en efterlängtad tjejkväll med mina girls tomorrow, var ett rejält tag sen nu (Kinda' missing it :/) Man har helt enkelt inte tid för sånt så ofta nu längre, framför allt inte när man går sista året på gymnasiet... hmmm.
Tänker i alla fall bara sitta och slappa i soffan ikväll tillsamman med mami y papi och kolla hur det går för mina tjejer på Idol :)
Ha det så bra tills vidare
Cut the crap...
Ciao!

Kommentarer
Takai säger:

svar;

eller hur. :<

orkar inte med alla som tror att dem kan slänga ur sig hur mycket skit som helst :<

2009-10-09 | 19:10:21
Bloggadress: http://takai.blogg.se/
♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥ säger:

ÅH OKEJ.. va bra du får hjälp.. ja ska med se på idol =)

2009-10-09 | 19:48:04
Bloggadress: http://designbyjessica.blogg.se/
Marklund säger:

Helt otroligt att så många av mina tidiga favoriter är med fortfarande, och att det faktiskt inte är många dryga alls kvar! :)

2009-10-10 | 00:12:36
Bloggadress: http://niloim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback