Klännings fixaren..

Har lekt lite designer idag..
Har ju städat ut min garderob och hittat lite kläder jag tänker sälja (Bland annat på bloggen, gå in på kategorin Mode/kläder/liknande), ge bort ... eller som med den här klänningen göra om.
Fattar dock inte att jag fick till den som jag ville, för ärligt talat...... jag Suger på att sy!
Och jag sydde allt på fri "hand", inget mönster och ingen hjälp,.. I'm kinda' proud of myself ;]
Ville i varje fall få klart den, eftersom jag tänkte ha den ikväll då vi ska ut på Krogen Krogen, (Har VIP-biljetter dit ;) )
Före: Efter:
Ihh, känner mig otroligt nöjd och glad med mig själv för tillfället ;]
Men, men, läxor väntar innan jag ska gå ut och ha roligt ikväll
Psykologi och Film analys står på tur...
Cut the crap..
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback