Hur kan man tjäna snabba pengar?

Okey, för er som sett mitt inlägg 2 steps här under, är redan underrättade om min situation.
Frågan är då: Hur gör man för att tjäna snabba pengar?
Something I'm dying to know!
Som ni såg funderade jag där ett tag på att känna pengar på bloggen (men tror inte det är särskilt snabba pengar)
Rensade även ur min garderob för några dagar sen, funderar på att lägga in lite av det här och hålla en liten second-hand shop och även på bloggshoppen.

Sen finns det ju alltid barnvakt och...... dumdumDuum : TELEFONFÖRSÄLJARE!
Autsh! INget jag ser fram emot precis, och något jag helst undviker.
Men har ni tips på snabba pengar, feel free to write, you might save my day :) (or month)
Tack på förhand!
Cut the crap...
Ciao.

Kommentarer
Marklund säger:

Ifall du inte lyckas tjäna ihop tillräckligt kan du alltid låna av föräldrar (eller far/mor-föräldrar), och betala igen dem när du jobbat ihop pengar senare.. ^^

2009-10-13 | 08:37:25
Bloggadress: http://niloim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback