Hur jag blev en Madame Tussauds docka/ Rut.m.fl modevisning

Hej, svej på dig!
Hoppas ni har det lika bra och är lika glada och muntra som jag är idag.
Fast det är inte så konstigt kanske, med tanke på vilken awesome day jag hade igår!
Som ni kanske såg var jag modell för Rut.m.fl igår under Fashion Week. Sjukt kul!! Vi fick agera levande skyltdockor i skyltfönstret och på peddistaler inne och utanför butiken. (Så vi stod alltså stilla och låtsades vara dockor i tre timmar, eller stilla och stilla byte väl pose var och varannan minut) Det sjuka var att folk verkligen gick på att vi Var dockor!! Vet inte hur många jag skrämde skiten ur när jag bytte pose, eller de upptäckte att jag faktiskt inte var en docka. Haha, fast några skrämde jag även med flit. Ni vet när de kollar på en och man snabbt sneglar dit med ögonen för att möta deras blick.
Haha, i vilket fall, sjukt kul och fick väldigt mycket beröm av folk inne och utanför butiken.
Men trodde faktiskt inte att vi såg så verkliga ut (alltså som skyltdockor). Folk kom till och med fram och frågade saker i stil med "Hey, are you real?"
Förstår dem dock när jag senare såg bilderna från själva eventet.
VI såg ut som Madame Tussauds dockor!!!

Ta en titt på dessa bilder:

/>

(Dock var det denna bil jag såg minst ut som en docka på, men visst var den fin)






Senare hade jag filmkväll med Josefin, Victoria och Lovisa. Vi såg inte mindre än TRE filmer.
Den första sög!! Någon väldigt klyschig skräckfilm, som man inte ens fattade handlingen på.....?
Sen en "shopoholics bekännelser" (påminner mig om hur mycket jag köpte igår, ajaj, inte bra)
Och den tredje var en väldigt bra och djup film med Ashton Kutcher "Personal effects", superbra film faktiskt,.. trots att jag var skeptisk mot den från början. Guess I was wrong :)
Supertrevlig kväll igår i a f tjejer, det var ett tag sen nu :)

Ajja, nu ska jag gå och göra mig lite nyttig och hjälpa till med middagen..
Cut the crap...
Ciao!

Kommentarer
Hanna säger:

Shiiet, men jag var ju in på Rut, men jag såg dig ingenstans! :(

2009-10-11 | 18:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback