Sluta tafsa på mitt ass!

Igår möttes jag av ett väldigt konstigt uppvaknande,... (inte att man vaknar upp i sängen dock, för gårdagens uppvaknande var drop dead perfect ;]  Men att man får en insikt om sig själv, som man absoult inte förväntade sig)
Var ute på "Krogen,krogen" igår för jag hade fått VIP-biljetter av en bekant.... tackar tackar för dom igen :)
Men kvällen blev faktiskt inte så kul som jag hade förväntat mig. Kanske var Bad timing, kanske är att jag förändrats för mycket?.....
Jag brukade i alla fall vara den som verkligen älskade att vara på den här sortens evnents, (seriöst partypinglan numero uno) och antar att jag på sätt och vis fortfarande är det..
Menar, Älskar fortfarande att dansa och träffa folk och (som vi gjorde igår) sjunga Kareoke.
Men det är vissa omständigheter som jag inte brukade bry mig om förut som faktiskt irriterade mig hårt igår!!

Skillnaden när man går ut så här och när man är på en privat fest eller ute och festar med en riktigt stor fet grupp (som jag gjorde i Italien) är att .... Folk seriöst inte har nån jävla respekt! Eller ja, visst de har de väl, men seriöst, It's not turning me on att några stupfulla killar kommer och tafsar en på asset så fort man börjar dansa på dangolvet.
(Nog för att det är en fröjd att se mig dansa men) jag menar kom igen, vill faktiskt kunna börja gå lös till musiken utan att behöva höra någon ropa "Damn!" och veta att inom 5 sekunder kommer man ha en full kille som står och gnider sin kropp mot ens rygg... I mean COME ON!

Som sagt förut hade jag inte brytt mig om det så mycket eftersom jag gillar att flörta och har en väldigt flörtig personlighet.... antar bara att det inte är vad jag söker just nu (det där med one night stands alltså, även om det bara är ett strul)
I alla fall, kände bara att jag behövde avreagera mig lite.
Men för er tjejer som inte tappat det behovet än, ge järnet! Och se till att killen är värd det!!
Cut the crap..
Ciao!

Kommentarer
♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥ säger:

oj, jadu, hur har jag gjort..hmm jadu jag har svårt att förklara!

2009-10-07 | 23:15:12
Bloggadress: http://designbyjessica.blogg.se/
Hanna säger:

Hihi ^^

2009-10-08 | 18:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback