Äntligen musik till bloggen! :D

Som ni kan se i ovantsående...
 Äntligen har jag fattat hur man fixar musik till bloggen!! :D

Satt med min kära vännina Josefine igår i andra sidan av luren för att försöka lista ut hur jag skulle få in musik på hemsidan till min, Vickys och Idils UF företag (Ung Företagsamhet)
 I vilket fall, fattar inte att vi lyckades lösa det tillslut, VIA TELEFON, med alla html koder och shit som man måste hålla reda på.... ehmm, är inte den mest tekniska okey..

I a f, grymt nöjd och glad med mig själv över detta för tillfället ;]

Nu ska jag kila ner till Rut.m.fl, ska agera levande modell för dem nu på lördag under FshionWeek.
Får ej missas.

Ajja, ha det bra tills vidare

Cut the crap...

Ciao!





Kommentarer
♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥ säger:

åh självklart.. allt bra med dig?

2009-10-08 | 21:27:49
Bloggadress: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback