5 smarta sätt hur du får fler besökare på bloggen..

Jag har panik!

Panik för att jag måste tjäna ihop 6279 kr (NU!) till en Japan resa i vår. Jag och några kompisar ska åka och hälsa på våran vännina Kaho Negishi, som var utbytesstudent här förra året. Hade räknat med att jag skulle hinna tjäna ihop pengar nu under hösten och eventuellt våren, men kom på nu att jag kan ju inte boka biljetten Nu utan att betala. (Whaaaa, I'm such a stupid as bitch) För bokar jag den nu blir biljetten i princip hälften så billg som den kommer vara om jag bokar den i vår. (Plus att jag vet att jag verkilgen tar mig dit.


Så i mitt desperata ögonblick googlade jag på "Hur du tjänar snabba pengar" och fick då upp bl.a:

Hur du tjänar pengar på din blogg.

(Hittade här en väldigt smart sida där det står inte bara hur du tjänar pengar på din blogg, utan även vägen dit!)

Så här kan ni ta er en titt och kolla hur du först och främt får fler besökare på bloggen .... och sen även hur du då kan börja tjäna pengar på den


Enjoy: http://blogg.tkj.se/tjana-pengar-blogga/
http://blogg.tkj.se/5-smarta-tips-for-en-mer-besokt-blogg/



Så spring nu och fixa er fler besökare, ni kan ju trixen ;)
Och önska Mig lycka till med mitt pengarsökande, cause I will probebly need that!


Cut the crap...

Ciao!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback