Shakira lägger till mer dans!

Så, för er som känner mig så vet ni ju att Shakira, sedan hennes stora genombrott med låten "Whenever, Wherever", varit en av mina stora Idoler. Och för er som inte känner mig, nu vet ni det.

I varje fall, hon har i och med hennes nya platta börjat lägga på en aning anorlunda stil. Eller annorlunda och annourlunda.. hon har nog snarare utökat sin stil.
T.ex. har hon i några av sina senaste videos börjat använda sig av mer dans (Nu inte alltså bara magdans, utan även modernt och lyrisk dans!!)
Så grymt snyggt!! Ger henne ännu en liten hint av awesomeness!! Och nu visar hon verkligen hur pass kvalificerad hon är som dansare.... nog för att hon redan bevisat detta med den kontroll hon har över varenda muskel när hon dansar magdans, men nu visar hon även att hon kan inom andra områden.

(Checka även in hennes nya video "Shewolf", smat låtarna "Hay Amores" och "La despidida")

 

I vilket fall, vet att det är många som inte tycker om Shakira för att hon har fett speciel röst..

Bullshit säger jag. Jag diggar att hon låter lite som en indian, plus att hon har ett 100% gehör!
Sug på den ni!


Aja, hoppas ni gillade videon i varje fall

Cut the crap...

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback