Seriöst, jag är Svensk!

Asså, det här är ju fan inte sant!
Okey, jag vet att jag kanske inte ser ut som den typiska svensken, but seriously, så utländsk ser jag ändå inte ut!
Har fått höra ända sen jag var liten av folk att jag ser spansk, fransk, italiensk, grekisk ut. You name it! Och har ofta fått frågan från folk, som känt mig en period, var jag kommer från ursprungligen. (Framför allt från människor som själva har annat ursprung)
Men det Här tog verkligen priset!!

Satt hemma nu helt själv och övade på en sång (haha, ironiskt nog spansk) som jag kommer att sjunga i filmen till mitt projektarbete. Plötsligt ringer det på dörren och jag går och öppnar.
Det första killen frågar då när jag öppnar dörren är : "Hej, vänta ursäkta, talar du svenska?"
Ja, svarar jag då, men han måste ändå försäkra sig än gång till så han frågar: "Så du talar svenska".
Ja! svarar jag då. Jag talar svenska. Och då börjar han babbla på om varför han är där.
Jag menar kom igen, jag har inte ens något utländskt påbrå... Förutom valoner då en bit bak i tiden, och killen tror inte ens jag kan Prata svenska.
Haha, tycker bara att det är lite komiskt. Har verkligen inget emot att se utländsk ut, ärligt talat är det något som jag gillar hos mig själv. Men det behöver ju inte precis gå till överdrift!


Cut the crap....
Ciao.

Kommentarer
frida säger:

seriöst, du ser inte ett dugg svensk ut:P

okej kankse att ta i. men jag var helt säker på att dina släktingar från italien var "riktiga" släktningar och att du var italiensk tills trästock för två år sedan. kommer du ihåg att vi fick skjuss med din familj? då viskade jag till anneli ba, men hallå, hennes föräldrar ser ju helsvenska ut. och anneli typ: jaa.. mikkan är ju svensk.



haha gissa om jag blev chokad eller.

2009-11-10 | 19:33:11
Bloggadress: http://rrenman.blogg.se/
Anonym säger:

ah men du är ju sjukt jävla hårig så inte så jävla konstig om nån tar dig för typ en italienare?

2009-11-14 | 01:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback