Så jävla respektlös!!

Anonym person som kommenterade på inlägget "Seriöst, jag är svenks!"

Jag vet du fan vem du är eller vad Faaan jag har gjort dig. Men att dömma av ditt inlägg, som skrivits med total avsaknad av respekt, medkänsla eller sympati ....."inte så jävla konstigt" att alla förmodligen "typ" tycker du är ett as! 

 Var du ute efter att träffa av en öm punkt? GRATTIS, då har du lyckats! Hoppas du är nöjd nu ...... Och fått en jävla liten egokick till ditt egna jävla misserabla liv.

(Fattar seriöst inte ens att du Orkar lägga en så onödig kommentar.)
 Om du nu är en person som har problem med mig ....vilket jag inte kan komma på vem i så fall, men antar att jag förmodligen känner dig.... Varför dissar du mig inte bara? Istället för att ens orka slösa energi på att försöka tracka ner på mitt självförtroende, för det visar ju i sin tur bara vilka "jävligt höga" tankar du måste ha om dig själv.
 Hur orkar du?
 Just face it, det finns jävligt mycket roligare och viktigare saker i livet än att sitta och försöka tracka ner på andra. 

Over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback