New Moon Premiären 23.59!!

Wow, säger jag bara. DEt där var way better then expected.

 Bjöd min lilla syster Josefin New Moon premiären nu i kväll (eller snarare i natt) på föreställningen som gick 23.59, som hennes lite väl tidiga födelsedagspresent.
 Okey, men ska var riktigt ärlig nu... Jag Hade gått och sett premiären ändå. Call me a crazy Twilight-fan (vilket jag egentligen inte är, med tanke på att jag redan läst de två första böckerna låååångt innan det blev en ploj grej här i Sverige), men älskar verkligen historien totalt.
  Dock är jag inte ännu så galen att jag skulle sätta mig i Team Jacob eller Team Edward, möjligtvis om det fanns ett Team Bella, eftersom hon faktiskt står på bådas sida (vilket jag, som ni kanske förstått, också gör)

 Måste i vilket fall säga att jag tyckte att New Moon var chokerande bra!!! Särskilt med tanke på att jag faktiskt inte tyckte särskilt mycket om boken. Kunde rellatera Alldeles förmycket till Bellas karaktär i boken, eftersom jag gick igenom en liknande situation medan jag läste den.
  Så filmen var helt klart en surprise!
Dessutom måste jag nog säga att jag tyckte den var bättre än ettan. Mycket mer effekter, mycket mer känsla, mycket mer av allt! Skulle kunna uttrycka det som en uppgradering av ettan.

 I vilket fall, för er som sett den, hoppas ni tyckte om den och njöt lika mycket som jag gjorde nu på premiären. Och för er som inte hunnit se den en. Gå och se den! Helt klart värd, och det är även om du inte är ett Twiligt-fan, för filmen Är väldigt bra gjord!

Här har ni en av många trailers för New Moon:

 

 

Hmm, men nu ska jag gå och lägga mig, och imorgon ska jag fixa hem soundtracket från filmen :)

 Good night, sleep thight and don't let the bedbugs bite ;)



Cut the crap...
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback