Mellankolik på supernivå!

Hej allesammans.
Stora systern Martina flyttade ut idag. Hon har flyttat in till stan och bor från och med nu tillsammans med två kompisar i en jättefin lägenhet i stan. So.. That's good for her. 
Men själv blev jag sjukt mellankolisk igår när jag vaknade upp vid halv 1 (hade varit ute på krogenkrogen kvällen innan, var pocahontas........ eftersom det var Halloween, I'm not a weirdo I promis) och insåg att de hade rensat ur hela Martinas rum inför flytten.

Inte hjälpte det precis heller att vi såg "Mama Mia" på kvällen heller.
Alla vi tjejer i familjen (Mamma, Martina, jag och Jossan) satt och storböla när de scenen där de sjunger "Sliping trough my fingers" kom upp.

Kommer sakna dig syrran.
Vi växer upp alldeles för fort (man är trots allt bara barn 1/4 av sitt liv, så vi har lugnt tid på oss att vara vuxna)
Jag menar, jag känner mig som en gammal tant allready, och jag är bara 18!
(fast okey en väldigt barnslig, fast mogen gammal tant i så fall :])


Behåll en liten Peter Pan inom er people!

Cut the crap..
Ciao!

Kommentarer
F säger:

hahahahaha stackare om du redan har åldersnojja :P

2009-11-02 | 21:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback