Julklappslista

Yes! Äntligen lite frost i varje fall. Hade det varit sånt regnigt och grått väder imorgon, som det varit nu i veckan, hade jag seriöst blivit deprimerad. Jag menar, det är faktiskt första advent i helgen (och då ska man helst egentligen ha snö)
I vilket fall, jag och min lillasyster ska gå och inhandla lite av årets julklappar idag. Hoppas de har börjat julpynta inne i stan :)
Kommer bara bli presenter till familjen i år från min sida. Har inte råd att inhandla en massa julklappar för flera 100 kr till kompisar också (tyvärr, trots att det är mysigt). I varje fall inte om jag vill lyckas ta mig till Japan nu i vår. (But I guess we have a delayed Christmaspresent to you there Kaho!)
Min önskelista blev i vilket fall kort i år och följer som lyder:

Mikaelas Önskelista

1. Blåmelerad cardigan från H&M, 345:-

2. Shakiras nya skiva Shewolf

3. Dior parfym ”Hypnotic poison”

4. PENGAR!!!!! (Till Japan resa och körkort)


Så allesammans, var sparsamma med era pengar och hoppas ni får en fin advent :)

 

 

Ha det så bra tillsvidare!


Cut the crap...

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback