Japan 5825:-

Whaaaa! We are going to Japan!

Jag och Josefine bokade biljetter igår till vårens japan-resa.
Har varit ganska nojig över hur jag ska finansiera resan eftersom biljetterna vi kollat upp varit ganska dyra och gått upp i priser mot 8000:-, tur och retur.
Men som de säger på triss, "Plötsligt händer det".
Vi hittade flygbiljetter för de datum vi tänkt flyga för 5825:- !!!

Fatta lyckan jag kände igår efter jag bokat biljetterna. (Helt lyrisk! Wohoo!)
Plus att jag fått så mkt gjort på projektet! Iiih! Har äntligen fått klart hela manuset. Alltså både treatment och lagt till dialog. Sedan har jag även gjort klart avslutningsdansen till filmens sista scen, samt börjat spana på dräkter till detta.  Så gå in på min Projekt blogg för att läsa mer om det. Den kan ni hitta under länkar här på sidan :)
Kaho and Japan, here I come ;D



Cut the crap...
Ciao!

Kommentarer
Kaho säger:

Haha!! precis!

ni ska komma hit! jag och mina kompisar langtar efter att traffa er jatte mycket!!

2009-11-22 | 17:24:25
Bloggadress: http://kkkaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback