Host, host

Suck! Har lyckats dra på mig någon förkylning.. and it came just like that! Igår mådde jag hur bra som helst, fast lite trött dock, hade inte sovit så mycket..
Sen på vägen hem från skolan fick jag världens hosta, senare på kvällen fick jag jätte ont i huvudet. Och som toppen på allt drömde jag världens mardröm i natt om att fiskgubben från "I know what you did last summer" kom för att mörda mig och min familj.. but not to worry, I killed the motherfucking basterd!
Varpå jag vaknade och insåg att jag hade feber.. (inte så konstigt att jag drömde så hemskt då)
Så nu har jag suttit och kollat på extra materialet från 5:e Harry Potter filmen och ska gå och försöka få i mig lite fruktsoppa tillsammans med pappa (som oxå är hemma och är sjuk)
Ska nog försöka ta mitt egna goda råd och käka bröd med vitlök sen, samt dricka te med honung (bästa huskuren någonsin och har hållt mig från att bli sjuk under tidigare delen av året när alla andra var sjuka)
Jaja, see ya later


Cut the crap...
Ciao.

Kommentarer
My säger:

Usch, jag är också sjuk :P

har bytt design på min blogg nu också förresten :D hahaha du får kika :)



Åh! Hahah "fiskgubben" <3



Krya på dig,

/My http://ameblo.jp/mypsilon/

2009-11-04 | 16:13:08
Bloggadress: http://ameblo.jp/mypsilon/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback