Hej mitt vinterland!

Det sista jag tänkte på igår innan jag gick och la mig, var att jag önskade att det skulle komma lite snö och lysa upp.
Och det första jag såg i morse var just det, snö som lyste upp :)
Åhh! Tycker vinter är så mysigt. Och för att vara ärlig, snön kan faktiskt få ta och komma nu när det ändå är så mörkt och trist och kallt ute. Med lite snö så blir allt vitt och upplyst och det blir kallt på ett braa sett! Inte så där rått och kallt, så att kylan tränger sig in genom kläderna så fort man sätter foten utanför dörren, utan helt enkelt bara kallt :)
Plus att jag associerar snö med allt jag tycker om med vintern. Jul, nyår, slalom, snowboard, skridskor, skoter, varm choklad, tända ljus.
och att det är väldigt vackert.


Titta vad jag såg ute på grannens gård när jag klev upp i morse.
Ett helt vitt träd med röda äpplen som hänger kvar.
(Ganska vackert eller hur)
Nä, tror jag ska dra på mig min röda kappa sen och höra om det är någon som vill hänga med på en promenad.
Ha det så bra så länge :)
Cut the crap....
Ciao.


Ps. tror det är dags för mig att fixa om bloggen snart igen. Autumns as good as gone, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback