Varje dag är en födelsedag!

And I mean it!!

för någon dag sedan var det Elisa, nån vecka innan det pappa, I helgen är det Annelis stora dag och nästa helg ska jag fira inte mindre än 5 kompisar på 18 års-dagen! Jag menar, tekniskt sett är jag pank innan jag ens hunnit köpa något (fast det är ju kul oxå :) ...... med födelsedagar alltså, inte att va pank)

 Men Idag alltså: Grattis, grattis Anneli på 18 års dagen! Hoppas du har det bara bra i Stockholm och har det lika varmt och yperhärligt som jag just nu ;D
Vi ses när du kommer hem, köp med dig en liten present till mig ;) hihi

Nä, nu ska jag ut och steka fläsket i värmen, fast kommer dock göra det i samband med plugg ;P
Ha det bra så länge

Cut the crap
Ciao.

Kommentarer
Kaho säger:

nää... inte jag heller...

men du ska komma till Japan eller hur? ;D

då kan vi träffa! och jag oxå ska komma till Sverige senare!

haha! Tack! Den var ju DU~~ ;p

2009-05-31 | 01:53:53
Bloggadress: http://kkkaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback