Omgjord blogg..... finaly!!

Halloj, nu har jag äntligen gjort om bloggen, som ni kan se. Blev personligen ganska nöjd, men har fortfarande lite ändringar som ska fixas till. Men så länge får den se ut så här, för vet seriöst inte hur länge jag suttit och försökt fixa till den nu :P datorn crapade sig igår så i morse hade min blogg ett bubbelgums rosa utseende (not realy my style), hehe. Lägg märket till temat btw, kanske inte så svårt att fatta vart jag fått insperation ifrån ;) (Jag vet , jag är en sån nörd) Men nu orkar jag inte sitta här länge, för då kommer jag väl få fyrkantiga ögon eller nått med tanke på hur länge jag har suttit här, baaaahh! Så, cut the crap. Ha det så bra, och läs mitt nästa inlägg, det kan nog vara lite små intressant...men säger inget (det får bli en överraskning) ;) Ciao

Kommentarer
freja säger:

Skulle du kunna göra en header till mig? du får göra den hur du vill :)

2010-10-19 | 13:56:10
Bloggadress: http://fresine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback