Nästan som jag

Hej svej på dej!
Iiiihh! Har varit på ovanligt bra humör den här veckan.
Fast har ett superhektiskt kommande schema dock för nästa vecka, med dans uppvisningar, dansträningar, hemprov a la matte etc,etc.
The good things just ceep on comin' eyh?

Fast det är egentligen mest kul! :)   vi har fått en ny lärare till streetschool, dansen vi har på lyriskan I Totaly Love! (vi leker typ fjärilar till låten Butterflies). Och.....
 Jag har börjat magdans igen!!

På tala om magdans så ska vi ha en uppvising i just detta nästa vecka på Östra Gymnasium, får ej missas!
 Har redan gjort klart dansen, trots att det är en vecka klar och jag fick veta det igår... lite smyg stolt. ;]

Men på tala om ingenting så var min lillkusin Hanna här nyss, hon må vara liten men hon är seriöst den mest krävande och energiska lilla tjej jag nånsin mött!!
 Hon hade precis varit på kalas och var utklädd till en krigsalf med trolldryck och magisk käpp.

Så vi lekte väl krig sen i typ en halvtimme och slogs i
slowmotion och sånt, fett coolt! ;) haha

Här är hon, det lilla yrvädret 2001.  

Påminner mig faktiskt grymt mycket om när jag var liten........ (förutom det faktum att jag visste mina gränser ;)

Cut the crap.
Ciao



Kommentarer
J. säger:

Hej... sorry att de inte gått o få tag på mig... Det har varit fullt upp och... Vilken telefon har du försökt ringa, eg? :O

Ha det bra, försök igen ;)

2009-02-02 | 15:44:11
Bloggadress: http://madebyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback