Gardasil

Happ, så då har man varit och fått vaccin mot irriterande svamp som kan utvecklas till cancer i de nedre registerna (det var nått sånt sköterskan sa i a f). Idag fick jag första dosen, ska ta den andra om två månader och en tredje 4 månader efter det.
 Har aldrig varit särskilt rädd för sprutor, men idag var jag faktiskt lite nervös. Det hjälpte ju inte precis hellar att det faktiskt gjorde ont när hon sprutade in den där geggan, men försökte hålla masken när lillsyrran satt brevid och skulle ta sprutan efter mig. Ville inte skärra henne.

    

Vid närmare eftertanke hade det nog varit roligare om jag hade skrikit och åmat mig lite gran, bara för att se hennes reaktion ;)
  Cut the crap

CIAO

Kommentarer
kaho säger:

haha :P jag älskar de också! ;D

vi måste ta bilder mer och mer!

kram<3

2009-01-29 | 20:10:08
Bloggadress: http://kkkaho.blogg.se/
Lydia säger:

Usch, huvva - ja tog den för ett tag sen åxå. Aj va ont den gjorde! Värre än andra sprutor ju! :/

2009-01-30 | 17:22:50
Bloggadress: http://dansfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback