Sexig mage

Shiit! Hitta en till video när vi har magdans uppvisning, fast den här var från i fredags när det var språkdag på östra, typ kulturfest :)

Enjoy:



Och till tjejerna som kommenterade min mage ... Fuck off! Jag slår vad om att jag har sexigare mage än ni någonsin kommer att få. (Vilket mina små arabfans probebly kan intyga. Man får ju inte komplimang för sin mage av en kille som tränat styrketräning i 5 år för ingenting ;) haha, Inte för att det kanske är så relevant men) Haha, måste dock erkänna det komiska i att dom trodde att jag var utländsk bland annat på grund av det som jag dock tog som en förolämpning, Haha

Men det jag menar är helt enkelt: If your don't konw what your talking about, don't say Shiit about it! Mean, like I can help it.
Haha, Cut the crap.
Ciao tuti.

Kommentarer
Sanna säger:

Det är ingen dans fest det är dans först på dan och sen fest på kvällen :)

2009-02-26 | 18:26:42
Bloggadress: http://sannajoh.blogg.se/
qwert säger:

Keep up the good work! :P

2009-03-19 | 23:07:08
My säger:

Men wtf! Du är ju typ hur tränad som helst

och dessutom asbra på att dansa, dom sak hålla tyst, lovar dom ser ut som världens jävla äckel :O

hahaha ursäkta men blev fan sur på dom!



Du var asbra på att dansa :D

2009-05-25 | 16:39:16
Bloggadress: http://ameblo.jp/mypsilon/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback