Att vara överpretantiös

Hola amigos! W up?
Hoooo, äntligen får jag pusta ut. Snacka häktisk vecka. Vi hade ju en till uppvisning på östra (det var typ nån kulturfest), sen så var det ju till att fixa Hannas överasknings 18-års fest, med cocktail/maskerad tema.
Det var här jag började spåra ur med att vara För överpretantiös, då jag typ satt uppe till två på natten tre kvällar i rad bara för att få maskerna till festen klara.

Gjorde 14 masker, 4 till killarna (Hannas kille Lionel och bandet) och 10 till tjejerna. Kom dock fler av båda könen (dock inte särskilt många fler tjejer)... så ja, maskerna räckte ju inte precis, killarna började till och med ta av tjejernas masker, haha
Men det var en kul kväll, fast vi borde försökt få igång dansgolvet mer

Här har ni i alla fall beviset på varför Jungfrur(stjärntecknet) kallas för överperfektionister:


bild på min nya frisyr också, suddig jag vet.

ajja, Cut the crap.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback