Ursch!

Hummff, vaknade upp totalt utmattad vid kl 12 idag. Kanske inte så konstigt med tanke på att vi tränade inför gårdagens dansuppvisning (till UIG:s 10 års jubileum) hela dagen igår. Kände mig typ massakerad efter det :P
Tar i varje fall den här helgen i akt att få bort det sista skolarbetet nu innan jullovet... så att jag bara kan sitta och slappa och se på medan ni andra stressar ihjäl er ;)
Är klar med den frivilliga uppgiften på engelskan, which is coming right up! And just two more assignments left to go.
Här näst: reklamanalys.
Önska mig lycka till med det. Blir dessutom asdeppig p g a mörkret! Så ni som jag vet inte tycker om snö, ni måste nästan också kunna se fördelarna med det nu i varje fall. Det lyser ju i a f upp lite grann!
Så ni som ska utomlands, bor utomlands eller i varje fall har det ljusare än vad jag har för tillfället. Skicka lite ljus med posten åt mig, okey?

Aja, arbetet väntar.
Cut the crapo in to pieces...
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback