Lucia och svininfluensa.

I dag hade vi Lucia och för en gångs skulle hade vi en riktig Lucia (det vill säga den faktiska italienska versionen med mörka ögon och mörkt hår) nämligen mig, haha ........ även kortaste Lucian genom världshistorien, haha, just kiddin', but seriously.

 
Var dock lite orolig på hur min insats under Lucia tåget skulle bli Igår. Took the dreadful Svininfluensa vaccinet i onsdags. Trodde typ att jag skulle klara mig ifrån biverkningar eftersom jag fortfarande mådde bra igår morse. Det ända som hände vara att jag fick j'#@*gt ont i armen, så har inte kunnat sova på den i typ två nätter nu..... och jag sover Alltid på den armen annars.
 Men sen på eftermiddagen började jag stamma, ena benet började släpa efter kroppen och jag blev stekhet!! Haha, nä, okey, fick bara ont i huvudet och troligen lite feber, men kan vara svårt nog när man har en hel kör (..på 13 pers) som står och galer för en. 
 Sov över hos Josefine i natt i a f, hahahhahhahahha, är allt jag säger. Att jag inte sov så mkt den natten beror definitivt inte bara på att jag inte mådde så bra, tror seriöst inte att det är nån som har en humor som vi.
 Haha.... good times.
 I vilket fall lär jag haft feber i natt. Även om jag inte förvandlades till en gris, så svettades jag i a f som en ;P

Men som tur var, hade jag när jag vaknade imorse, rösten i behåll och mådde ...... bra? typ

Sov i varje fall från att jag kom hem kl 13.30 till att vi skulle äta middag vid halv sju.

 Men, men, nu tänkte jag gå och kolla på finalen av idol. Må bäste man vinna.


Cut the crap...

Ciao!


Kommentarer
Hanna säger:

Hana sistaah, jag var också lucia idag på min skola! :D

2009-12-11 | 23:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback