Julavslutning numbero Dos

I morse väcktes jag 8.25 av att telefonen ringde:

-Hej, det börjar om 5 minuter, visst skulle du komma eller?

Damn! Hade lovat att komma på min lillasysters julavslutningen för att hon skulle sjunga + att jag skulle spela in åt mamma. (Dock trodde jag att det inte skulle börja förens kl. 9.00)

Så det var inte mycket att göra förutom att rusa upp ur sängen, göra sig någorlunda respektabel och sedan springa till Sävar skola (Kändes väldigt wierd att var där igen, särskilt på julavslutningen)

Det var jättefint i a f :) ...... i a f de flesta uppträdandena.


Dock hade jag nog lugnt kunnat sova vidare eftersom Jossan inte sjöng förens typ vid kl 10.00, så jaja, shit happens.
Det var jättefint i varje fall Jossan :)
Känner mig väldigt stolt över dig.


+ att jag har sprungit omkring i huset och sjungit hela morgonen sen nu.
Haha, bland annat "opera"!!


Ha det bra så länge
Cut the crap...
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback