"Heal The World" i VK!

Hej, om jag inte berättat det så har jag, Vicky och Idil på min skola tillsammans startat ett UF företag. Dock säljer vi inga grejer, utan har bestämt oss för att (fortsätta på Idil och Vickys, samt Viktors PA100) och göra en Välgörenhetsgala.

Den kommer inkludera två föreställningar på idunteatern, som båda är ca 2 timmar långa, inklusive paus of course.
På den första kommer det förekomma uppträdanden av lokala artister, dansare m.m. Under kvällsföreställningen kommer vi dock ha två större shower med någon eller några av Sveriges nationella artister.
På båda föreställningarna kommer vi dock att hålla föreläsningar och tal om organisationen dit vi kommer att skicka pengarna. Ett barnhem i Kaphando, Ghana, som står under organisationen HardtHaven.


I vilket fall ringde jag till VK igår för att höra om de var intresserade av att skriva en artikel om oss och vårt ändamål. Of course they was ;)

Så idag var vi hela gruppen och blev interviuade och fotade för en snart uppkommande artikel i tidningen, så håll utkik efter den ;) hehe

 

Galan kommer som ni kanske redan fattat att kallas "Heal The World",..... visst är vi orginella?





 

Förlåt att jag varit så dålig på att skriva på sistone föresten, but I'm so busy, busy. busy!

Kommer snart även att lägga upp galans hemsida som jag just nu håller på att lägga sista touch på nu.

 

Peace out!

Cut the crap...
Ciao.


Kommentarer
Hanna säger:

touch*

:)

2009-12-04 | 23:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback