En kärleks förklaring

För ett år sen genomgick jag en av de värsta perioderna i mitt liv.
Det här året blev dock något helt annat.
Man brukar säga att ren lycka inte varar längre än 3 månader, hur kan jag då ha mått så otroligt bra under det senaste året?
I och för sig har det hänt en hel del roliga saker under det här året. Har varit utomlands ett antal gånger, träffat väldigt mycket nya och roliga personer, karriärs drömmar som börjat gå i uppfyllelse... men framför allt vill jag tacka er som betyder så himla mycket för mig!
(Ni vet vilka ni är)
Det är er jag skrattar med, gråter med, utvecklas med, oberoende på vem av oss det är som går igenom något. Det är er jag delar min eller eran lycka med, det är ni som får mig att bli utom mig av oro och får mig att sätta mina egna bekymmer åt sidan när något dåligt hänt er.
Men jag vill framför allt sätta fokus på att det är ni som får mig att må bra! Och som faktiskt påminner mig om vem jag är och vad jag är kapabel till. Ni uppmuntrar mig och finns alltid där.

Och ni är definitivt med i min innersta cirkel, där jag sätter de närmaste (ni vet, som släkt och familj)

Ni får alldeles för lite creed för hur bra och värdefulla ni är,
men nu vet ni i vilket fall hur värdefulla ni är för mig :)

Så med det vill jag önska er alla en riktigt God Jul och (ännu) ett Gott Nytt År!
Nu far jag till mormor  och morfar!

Cut the crap...
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback