Dansfilmerna från Italien funkar inte

Hej (Nils), tänkte bara säga att som jag tidigare sagt funkar inte dansfilmerna från min praktik i Italien. Är något fel på filerna eller nått... ?
Så tyvärr kommer jag inte kunna lägga in dem.
I vilket fall, om du/ni fortfarande är intresserade av att se danser som jag koreograferat, gå in på min projekt blogg någon gång framöver, så kommer det troligast ligga ute lite olika koreografier där som jag har gjort till filmen.
Så ni kan antingen gå och klicka på länken under sidomenyn, eller logga in på:
www.themoviemakingproject.webblogg.se



Hoppas att detta också funkar.... annars, well what can I do about it?
Ha det!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback