Vive la France

Okey, sa ar ju nu i frankrike. Kanske ni ser pa mitt roliga skriv satt. Seriost, vet typ inte vars nan av knapparna sitter, as wierd (okey, vart fan tog utropstecknet vagen nu da) oh, here it is. ! Frankrike ar super! kande mig grymt lost i borjan, men det borjar arta sig, bade med spraket och allt annat.
Haha, trodde seriost att mitt huvud skulle explodera efter de 2 forsta dagarna av nya erfarenhater! Vi har gjort en massa skojjigt, varit runt pa stan, testat traditionell mat, varit ut till olika turistattraktioner och bara chillat........ oh! Och sen har vi rokt Shisha! Alltsa vattenpipa. Har vi typ gjort tre kvallar i rad; sa jag har lart mig gora rokringar och draken, inte vattenfallet annu, men jag jobbar pa det ;)
 Det ar en sa himla fin stad och sa himla trevliga manniskor... och asgod mat!!
haha, btw, idag var vi pa le marche et je achete le lunettes de sole, tror det stavas sa i a f (betyder: vi var pa marknaden och dar kopte jag solglasogon)

ajja, hoppas ni fattat natt av vad jag har skrivit i a f; ha det sa bra tills vidare... for det kommer jag ha ;)

Cut the crap.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback