Mamma mia

Ciao allihopa...
Okey, så jag vet att det var ett litet tag sen jag var inne sist, eller det är nog snarare en underdrift men... Couldn't help it. Orkade helt enkelt inte va inne förens jag hade fixat till bloggen.

Sååå, ...är i alla fall i Sthlm nu, vår kungliga huvudstad och ska ikväll gå och se på mamma mia med la family. Faktiskt riktigt peppad! Sitter just nu med skumgummirullar i håret och känner mig som en alien, menmen, vad gör man inte för lockigt hår right?

Så det här blev ju inte ett säkrskilt långt inlägg, men måste nog gå och fortsätta göra mig i ording om dom andra inte ska få spel på mig för att jag inte är färdig när vi ska fara...( något som händer ganska ofta när man är extrem tidsoptimist) + att det är mat nu, anyway got to go.
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback