Life's like a roller coaster

De vill säga båda är extremt roliga!.... och en aning hissnande.

Är i vilket fall som helst tillbaka från Sthlm igen. Så det första jag gjorde igår (ordinare tid för anländning till Umeå) var att åka stright to my little friend Victoria Garcias där en överasknings/avskedsfest var i full gång för min vän Josefine som snart ska bege sig av till flashiga London. Grymt mysigt btw! Skratt och tårar. I alla fall så kom vi in på ämnet "berg och dalbanor" vilket råkar vara en av mina stora passioner i livet. Älskar allt med fart! Är något av en riktig liten vildig så dras som en fluga till allt som i princip har en hastighet som är way högre en vad jag egentligen borde klarar av....eller ja.

Hehe, det jag ville komma fram till i alla fall är att åhhhhh!! Man får världens kick när man åker berg och dalbanor och typ fritt fall etc. Älskar den där kittlande känslan i magen.
Men det värsta är ju att så fort man har åkt en så vill man bara åka en som är ännu värre och snabbare för att få en ännu större kick.

Haha, okey snackar jag droger nu eller roller coasters? ... puff the magic dragon... ahha
Hörde i alla fall om en tjej som har åkt runt och kollat på alla premiär av "mamma mia" över hela världen, .....

så ska jag oxå bli.... fast med roller coasters då. Se mig gärna som en provsmakare ;)
Så här är några av alla de Rollercosters som jag planerar att pricka av på min lista:





 

Kommentarer
tova säger:

kittelkänslan gör allt!

2008-08-19 | 22:49:16
J. säger:

Håller med tov! ;) Btw, älskar ditt sätt att skriva! Väldigt eget :P Och åter igen; SNYGG design :O :D

2008-08-19 | 23:58:41
Bloggadress: http://madebyj.blogg.se/
J. säger:

Haha, tack ska du ha! Ursäkta, har ju lämnat min telefon på lagning så jag har min gamla som typ inte funkar. Du, jag kommer sakna dig med :O

2008-08-21 | 17:45:49
Bloggadress: http://madebyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback