Creeps!!!!

Så ni vet de där asläskiga samtalen hjältarna i alla skräckfilmer får då man bara tänker "Nej svara inte din idiot!", har ni nånsin fått ett sånt? För er som har det, you know have it feels, och det är inte precis nån hellerious boggie-woggie, dance on roses shit. I varje fall så fick jag ett sånt för nån kväll sen, 11 pm, precis på väg i säng. Så jag svarar och det första jag hör är: Kkrrrrshtichshsh! (som när man har jätte dålig motagning). Höll helt seriöst på att pissa på mig när jag hör en jävla liten speldosa sätta igång på andra sidan luren med en ascreepy barnmelodi (hmmm, kan det kanske bero på att jag såg "one misse call" för nån helg sen I wonder). Så känner paniken i några sekunder medans den där melodin maler på innan Mr. slappy-pshykovoice number uno hörs i telefonen: "Hey, my name is Fred...". Whaaaa!! Jag dog i det ögonblicket! Låter inte så farligt, men för mig var det som om han lika gärna kunnat säga "Hey, I'm standing outside your window with a freaking chainsaw and I'm gonna break the glas with my head and slice you into tiny,tiny pieces of ham". Hehe, kanske lite att överreagera men. Så jag gick omkring som en paranoid vandrande pinne med tix resten av den kvällen, där mitt största rörelsespace var mellan toan och mitt rum. Hehe, så om du inte ser mig på ett tag så är det nog för att jag förmodligen ligger i din ost och skinksallad på Catarinas ;) See ya!

Kommentarer
J. säger:

MAN, thats creepy! Men jag satt och asgarva medan jag läste. Haha, du beskriver det så kul... :P

2008-09-03 | 13:37:35
Bloggadress: http://madebyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback